Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Bel ons gerust op:

015 310 1135

Of vraag direct een offerte aan:

Offerte aanvragen

  • Klant constateert een afwijking.
  • Klant noteert dit in het logboek en bij zeer grote afwijkingen neemt klant contact op met Riep Schoonmaakservice B.V. via mail of telefoon.
  • Medewerker op locatie controleert voor aanvang werkzaamheden logboek en corrigeert de afwijking indien mogelijk, anders contacteert hij/zij haar/zijn voorman.
  • Indien er contact is geweest met kantoor of voorman neemt voorman actie om afwijking op te lossen. Afhankelijk van de afwijking direct, de volgende werkdag of op afspraak. Medewerker op locatie noteert dit in het logboek.
  • Evaluatie van hoe de afwijking is ontstaan en hoe in de toekomst te voorkomen gebeurd door contact tussen medewerker op locatie en voorman of bij grotere afwijkingen door voorman met klant.
  • Implementatie van maatregelen ter voorkoming van zelfde afwijkingen.
  • Controle of met de implementatie het gewenste resultaat is bereikt.

Contact opnemen?

Tel.: 015-3101135
E-mail: info@riep.nl

Gildeweg 16
2632 BA Nootdorp
BTW no: NL819032979B01
KvK: 27313429 te Den Haag

Inschrijven Nieuwsbrief

Calamiteiten Service

Onze mensen staan dag en nacht (7 dagen per week) voor opdrachtgevers klaar. Bel bij calamiteiten met

015-3101135