Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Bel ons gerust op:

015 310 1135

Of vraag direct een offerte aan:

Offerte aanvragen

Constante kwaliteit en service leveren, waarbij de diensten, die men aan ons uitbesteed, zoveel mogelijk ontzorgt en kosten bespaart.

Dit motto wordt mogelijk gemaakt door:

  • Duidelijke afspraken te maken met klanten.
  • Geen standaard concepten, maar maatwerk, waardoor er geen overtollige kosten worden gemaakt.
  • Duidelijke afspraken te maken met onze medewerkers.
  • Werken met opgeleide mensen via SVS branche gerichte opleidingen, het juiste gereedschap en materialen.
  • Medewerkers met VCA-veiligheids certificaat
  • Doen wat we hebben afgesproken.
  • Geen werk uit te besteden, waardoor er dus volledig grip is op de kwaliteit en planning van werkzaamheden

Natuurlijk is het maken van afspraken met u als klant en met onze medewerkers onvoldoende om de kwaliteit (die u als klant wil zien en wij als Riep Schoonmaakservice B.V. willen leveren) te borgen. Riep Schoonmaakservice B.V. doet dit als volgt:

  • Ons personeel is allemaal Nederlands sprekend (om misverstanden door een taal problematiek te voorkomen).
  • Ons personeel heeft allemaal een Verklaring Omtrent het Gedrag
  • Ons personeel is herkenbaar aan de bedrijfskleding met daarop ons logo en  bedrijfsnaam.
  • Ons personeel kan zich identificeren via een bedrijfspas met daarop een pasfoto,  naam, woonadres, geboortedatum, functie, BSN nummer en handtekening.
  • Wij werken bij klanten naar een langdurig samenwerkingsverband
  • Wij werken niet met uitzendkrachten, al het personeel is in dienst van Riep Schoonmaakservice B.V.
  • Wij leven de schoonmaak en glazenwassers C.A.O. en geldende belasting regels strikt na en zijn de afgelopen jaren daarop gecontroleerd, zonder dat er opmerkingen gemaakt konden worden door de controleurs.
  • Wij werken met schoonmaakbestekken, die hangen geplastificeerd op de locatie en met logboeken waarin zowel opdrachtgever als ons personeel opmerkingen kan maken over de gang van zaken.
  • Deze bestekken zijn vertaald naar opdrachtbonnen, die onze medewerkers aan het begin van de week mee krijgen en eventueel bij de opdrachtgever achterlaten.
  • Periodieke kwaliteitscontrole´s door onze onafhankelijke Kwaliteitscontroleur / Bedrijfsleider en/of voorman, gezamenlijk met de opdrachtgever of een afgevaardigde daarvan.
  • Periodiek overleg tussen medewerker en voorman/vrouw en/of Bedrijfsleider.
  • Periodiek overleg tussen opdrachtgever en Bedrijfsleider.
  • Functioneringsgesprekken voeren met medewerkers en voorman/vrouw.

Contact opnemen?

Tel.: 015-3101135
E-mail: info@riep.nl

Gildeweg 16
2632 BA Nootdorp
BTW no: NL819032979B01
KvK: 27313429 te Den Haag

Inschrijven Nieuwsbrief

Calamiteiten Service

Onze mensen staan dag en nacht (7 dagen per week) voor opdrachtgevers klaar. Bel bij calamiteiten met

015-3101135